domingo, 5 de outubro de 2008

Janta


http://br.youtube.com/watch?v=UmH5s4snQRQ&feature=related

Eu quis te conhecer/ mas tenho que aceitar/ caberá ao nosso amor/ o eterno ou o "não dá"/ pode ser cruel a eternidade/ e eu ando em frente por sentir vontade/ Eu quis te convencer/ mas chega de insistir/ caberá ao nosso amor/ o que há de vir/ Pode ser a eternidade/ mas caminho em frente pra sentir saudade...

Paper clips and crayons in my bed/ everybody thinks I'm sad/ I take my ride in melodies/ and bees and birds/ will gear my words/ will be both us and you and them together/ I can forget about myself trying to ve everybody else/ I feel allright that we can go away/ and please, my day/ I'll let you stay with me if you surrender...

Marcelo Camelo e Mallu Magalhães

"o eterno ou o 'não dá'... o que há de vir."
Tanto faz, desde que...

Nenhum comentário: